Fwd: wystawa włoskiego artysty Mirko Dematte


Witam,
Stowarzyszenie Promocji Artystów Wybrzeża ERA ART zaprasza na
     wystawę malarstwa i rzeźby włoskiego artysty Mirko Dematte
do galerii PROFILE w Gdyni, ul. Wojewódzka 7 w dniach od 9.06 do 8.07.2015.
             Wernisaż dnia 8.06.2015 o godz. 18.30(obowiązują zaproszenia).
Mirko mieszka we Włoszech w okolicach Triestu. Maluje, rzeźbi, tworzy instalacje, eksperymentuje z materią twórczą...
Bardzo ciekawe prace do realizacji których używa materiałów ekologicznych.
Znany we Włoszech, Austrii i USA.
Obecnie pokazuje swoje prace w Polsce.
Galeria PROFILE jest kolejnym etapem jego artystycznej podróży.
www.eraartprofile.pl
tel: 58 622 33 11, 696 023 935
                 zapraszam, Ewa Gołębiowska



Komentarze

  1. JAK BYŁEM CURE z ziołami
    Nazywam się Pani Tina Jose I zostały cierpiących na astmę, ja jechałem z nim w ciągu ostatnich 2 lat z narkotykami i inhalatora, ale wszystko, co kiedykolwiek chciał się pozbyć na stałe, dopóki nie został skierowany do dr Okosun dla mieszanki ziołowej on pomógł mi z nim potem wziąłem go do zaledwie jednego tygodnia teraz jestem sprawny fizycznie wszystko dzięki nim jest on jednym z najlepszych zielarza jeśli masz podobny problem zdrowotnych, takich jak astma, cukrzyca, choroby wrzodowej żołądka i innego STD skontaktować się z nim dzisiaj na email okosunjustice909@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty