Co z torami dodatkowymi dla kolei miejskiej z Gdyni do Wejherowa?
linia SKM nr 250 na odcinku Gdańsk Główny - Rumia Janowo znajduje się w
Zarządzie PKP SKM w Trójmieście.
Dwa tory są wydzielone do ruchu pociągów SKM.
Dwa tory są wydzielone do ruchu pociągów SKM.
Pytaliśmy, czy PKP SKM sp. o.o. jest właścicielem torowiska na odcinku Rumia- Gdynia Gł.
Osobowa? Mapa z której korzystam pokazuje że na tym odcinku istnieją 4 tory, ale
jak przypuszczam, tylko 2 pary są wykorzystywane do połączeń
pasażerskich.
Czy planuje się jakieś zmiany w tej kwestii? Czy możliwe
jest wydzielenie połączeń SKM na osobne, równoległe torowisko na odcinku Gdynia-
Rumia? Albo- przeniesienie części połączeń regionalnych na istniejące torowisko
równoległe do istniejącej już linii pasażerskiej? Czy możliwe jest rozdzielenie
ruchu podmiejskiego i regionalnego/ dalekobieżnego na tym odcinku?
Czy PKP SKM dysponuje dokumentami dot. budowy dodatkowego toru dla ruchu SKM na
odcinku Reda- Rumia oraz Rumia- Wejherowo? Jak przewoźnik ocenia zasadność
dodania dodatkowego toru dla ruchu SKM? Jak ocenia przebudowę stacji Rumia z
wydzieleniem torów dla ruchu SKM? Obecnie linia nr 250 kończy się przed stacją
Rumia.
Budowa dodatkowego toru między Rumią a Redą to ok. 3-4 km dodatkowego
torowiska.
Cześć wszystkim,
OdpowiedzUsuńNazywam się Ahmad Asnul Brunei, skontaktowałem się z panem Frankiem Raymondem w sprawie kwoty pożyczki biznesowej w wysokości 250 000 USD. Wtedy powiedziano mi o zatwierdzeniu wnioskowanej kwoty pożyczki, po ponownym podjęciu ryzyka, ponieważ bardzo chciałem założyć firmę ku mojemu największemu zaskoczeniu kwota pożyczki została przelana na moje konto bankowe w ciągu 24 godzin bankowych bez żadnych stresów związanych z uzyskaniem pożyczki. Byłem zaskoczony, ponieważ padłem ofiarą oszustwa! Jeśli jesteś zainteresowany zabezpieczeniem jakiejkolwiek kwoty pożyczki i znajdujesz się w jakimkolwiek kraju, radzę skontaktować się z Panem Frankiem Raymondem poprzez email: frankraymondloaninvestment@gmail.com