Fwd: O J C Z Y Z N I E C Z E S C _ K O N C E R T _ Z A P R O S Z E N I E



Temat: O J C Z Y Z N I E   C Z E S C _ K O N C E R T _ Z A P R O S Z E N I E



OJCZYŹNIE CZEŚĆ

 

Koncert Niepodległościowy

13 listopada, godz. 14:00

Kościół św. Antoniego, ul. Ujejskiego 40, oo. Franciszkanie

Wystąpią:

CHÓR SYMFONIA

CHÓR CANTAMUS REGINAE

Orkiestra smyczkowa

Dyrygent: Bogna Swiłło

 

ZAPRASZAM!

 
--
łączę pozdrowienia
..........................
Martyna Jagieluk
Pracownia Twórcza
tel. 798 045 556
 
 
 


Komentarze

  1. TESTIMONY NA JAKIM MIEJ LOKALIZACJĘ

    Dzień dobry, Nazywam się Michelle Vick Jestem obywatelem Stanów Zjednoczonych Ameryki chcę zeznawać dobrego pożyczkodawcę, który okazał mi się lekki po tym, jak został oszukany przez 4 różnych międzynarodowych kredytodawców międzynarodowych, obiecują mi dać pożyczkę Po tym, jak zapłacił mi za wiele opłat, które nie przynoszą nic i nie przyniosły żadnych pozytywnych wyników. Straciłem ciężko zarobione pieniądze i to było w sumie 10 000 USD. Pewnego dnia, kiedy przeglądałem internet, szukałem podartego, kiedy natknąłem się na człowieka zeznania, który był także oszukany i ostatecznie związany z firmą pożyczkową legit, zwaną MARY JUDY LOAN SERVICE (mary.judy555@gmail.com), gdzie wreszcie dostał się Pożyczkę, więc zdecydowałem się skontaktować się z tą samą firmą pożyczkową, a potem opowiedziałem im historię o tym, jak zostałem oszukany przez 4 różnych kredytodawców, którzy nie tylko zrobili mi bardziej bólu. Wytłumaczę firmie pocztą i wszystko, co mi powiedzieli, było płakać nie więcej, ponieważ dostanę pożyczkę w swojej firmie, a także dokonałem właściwego wyboru kontaktu z nimi. Wypełniłem formularz zgłoszeniowy pożyczki i postępowałem ze wszystkim, o co mnie zwrócono, a otrzymałem pożyczkę w wysokości 600 000 USD dolarów przez tę świetną firmę (MARY JUDY LOAN SERVICE) zarządzaną przez MARY JUDY i jestem szczęśliwa dzisiaj z rodziną, ponieważ MARY JUDY LOAN SERVICE dał mi pożyczkę, więc złożyłem ślub z moim własnym ja, że ​​będę zachowywał zeznania w internecie na temat tego, jak mam pożyczkę, czy potrzebujesz pożyczki w trybie pilnym? Życzliwie i szybko skontaktuj się z MARY JUDY LOAN SERVICE, aby otrzymać pożyczkę Za pośrednictwem poczty elektronicznej: (mary.judy555@gmail.com) wierzę, że inni również dają świadectwo temu samemu szczeremu pożyczkodawcy

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiecuję, że podzielę to pożyczanie zeznania ze względu na dobrobyt Boga w moim życiu

    Cześć,
     
     Jestem Maria Carols, obecnie mieszkająca w Texas w USA. Jestem wdową w tej chwili z czterema dziećmi i utknęłam w sytuacji finansowej w maju 2015 r. I musiałem refinansować i płacić rachunki. Próbowałem poszukać pożyczek od różnych firm pożyczkowych zarówno prywatnych jak i korporacyjnych, ale nigdy z powodzeniem, a większość banków odrzuciła mój kredyt. Ale jak Bóg to miało, zostałem przywiązany do kobiety Boga prywatnego kredytodawcy pożyczającego, który dał mi pożyczkę w wysokości 850 000 USD i dziś jestem właścicielem firmy, a moje dzieci dobrze sobie radzą w tej chwili, jeśli musisz skontaktować się z firmą z Odesłanie do zabezpieczenia pożyczki bez zabezpieczenia, brak kontroli kredytowej, brak podpisu z zaledwie 3-procentowym oprocentowaniem oraz lepsze plany spłat i harmonogram, skontaktuj się z Panią Mary Judy (mary.judy555@gmail.com) Nie wiedział, że robi To, ale teraz jestem szczęśliwa i zdecydowałem się, aby ludzie wiedzieli więcej o niej, a także chcę, aby Bóg błogosławił jej więcej. Możesz skontaktować się z nią za pośrednictwem poczty elektronicznej: mary.judy555@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. TESTIMONY NA JAKIM MIEJ LOKALIZACJĘ

    Dzień dobry, Nazywam się Michelle Vick Jestem obywatelem Stanów Zjednoczonych Ameryki chcę zeznawać dobrego pożyczkodawcę, który okazał mi się lekki po tym, jak został oszukany przez 4 różnych międzynarodowych kredytodawców międzynarodowych, obiecują mi dać pożyczkę Po tym, jak zapłacił mi za wiele opłat, które nie przynoszą nic i nie przyniosły żadnych pozytywnych wyników. Straciłem ciężko zarobione pieniądze i to było w sumie 10 000 USD. Pewnego dnia, kiedy przeglądałem internet, szukałem podartego, kiedy natknąłem się na człowieka zeznania, który był także oszukany i ostatecznie związany z firmą pożyczkową legit, zwaną MARY JUDY LOAN SERVICE (mary.judy555@gmail.com), gdzie wreszcie dostał się Pożyczkę, więc zdecydowałem się skontaktować się z tą samą firmą pożyczkową, a potem opowiedziałem im historię o tym, jak zostałem oszukany przez 4 różnych kredytodawców, którzy nie tylko zrobili mi bardziej bólu. Wytłumaczę firmie pocztą i wszystko, co mi powiedzieli, było płakać nie więcej, ponieważ dostanę pożyczkę w swojej firmie, a także dokonałem właściwego wyboru kontaktu z nimi. Wypełniłem formularz zgłoszeniowy pożyczki i postępowałem ze wszystkim, o co mnie zwrócono, a otrzymałem pożyczkę w wysokości 600 000 USD dolarów przez tę świetną firmę (MARY JUDY LOAN SERVICE) zarządzaną przez MARY JUDY i jestem szczęśliwa dzisiaj z rodziną, ponieważ MARY JUDY LOAN SERVICE dał mi pożyczkę, więc złożyłem ślub z moim własnym ja, że ​​będę zachowywał zeznania w internecie na temat tego, jak mam pożyczkę, czy potrzebujesz pożyczki w trybie pilnym? Życzliwie i szybko skontaktuj się z MARY JUDY LOAN SERVICE, aby otrzymać pożyczkę Za pośrednictwem poczty elektronicznej: (mary.judy555@gmail.com) wierzę, że inni również dają świadectwo temu samemu szczeremu pożyczkodawcy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry dzień,

    Jestem Mrs.Betty Mabel prywatny pożyczkodawca, który wyda pożyczkę z bardzo niską stopą procentową 2% .we podać wszelkiego rodzaju pożyczki takie jak pożyczki edukacyjne, pożyczki dla firm, kredyty mieszkaniowe, pożyczki rolnicze, pożyczki osobiste, pożyczki samochodowe I inne dobre powody, daję również pożyczki od dzwonka w wysokości 50 000 USD - 100 000 000,00 USD z 2-procentową stopą procentową. Czas trwania 1- 15 lat w zależności od kwoty, jaką potrzebujesz jako pożyczki. Więcej informacji można uzyskać przez: mary.judy555@gmail.com

    Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z:
    Z poważaniem
    Pani Mary Judy
    CEO / Prezydent
    E-mail: mary.judy555@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Drodzy Inwestorzy / Poszukujący Finansowi.

    Jesteśmy zarejestrowanymi inwestorami prywatnymi / pożyczkodawcami, potrzebujesz pomocy finansowej? Czy jesteś w bałagan finansowy lub długów? Oferujemy pożyczkę z 3-procentowym oprocentowaniem w ciągu 1 roku do 30 lat okresu spłaty osobom fizycznym i firmom, które potrzebują pomocy finansowej i jakiejkolwiek części świata. Dajemy pożyczki od 5000 do 500.000.000 USD, WALUTY: USD, CAD, KWD, OMR, SGD, RUB, GBP, AUD, MYR, ZAR, IDR, UAH, PHP, MUR, EURO. Nasze kredyty są dobrze ubezpieczone w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa naszym priorytetem. Czy tracisz sen w nocy, Legalny kredytodawca pożyczający? Czy jesteś w ubóstwie? Czy potrzebujesz pomocy finansowej (LOAN), aby założyć firmę? Możemy pomóc finansowo.

    Zainteresowany Klient lub firma powinna skontaktować się z nami poprzez: Email: {mary.judy555@gmail.com}

    Pełne imię i nazwisko:
    Kwota wymagana:
    Czas trwania kredytu:
    Cel pożyczki:
    Numer kontaktowy:
    Kraj:
    Stan:
    Seks:
    pozdrowienia

    Twoje w służbie,
    Pani Mary Judy
    E-mail: (mary.judy555@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty