Co z torami dodatkowymi dla kolei miejskiej z Gdyni do Wejherowa?

linia SKM nr 250 na odcinku Gdańsk Główny - Rumia Janowo znajduje się w Zarządzie PKP SKM w Trójmieście.
Dwa tory są wydzielone do ruchu pociągów SKM.
Pytaliśmy, czy PKP SKM sp. o.o. jest właścicielem torowiska na odcinku Rumia- Gdynia Gł. Osobowa? Mapa z której korzystam pokazuje że na tym odcinku istnieją 4 tory, ale jak przypuszczam, tylko 2 pary są wykorzystywane do połączeń pasażerskich.
Czy planuje się jakieś zmiany w tej kwestii? Czy możliwe jest wydzielenie połączeń SKM na osobne, równoległe torowisko na odcinku Gdynia- Rumia? Albo- przeniesienie części połączeń regionalnych na istniejące torowisko równoległe do istniejącej już linii pasażerskiej? Czy możliwe jest rozdzielenie ruchu podmiejskiego i regionalnego/ dalekobieżnego na tym odcinku?
Czy PKP SKM dysponuje dokumentami dot. budowy dodatkowego toru dla ruchu SKM na odcinku Reda- Rumia oraz Rumia- Wejherowo? Jak przewoźnik ocenia zasadność dodania dodatkowego toru dla ruchu SKM? Jak ocenia przebudowę stacji Rumia z wydzieleniem torów dla ruchu SKM? Obecnie linia nr 250 kończy się przed stacją Rumia.
Budowa dodatkowego toru między Rumią a Redą to ok. 3-4 km dodatkowego torowiska.

Komentarze

  1. Cześć wszystkim,
    Nazywam się Ahmad Asnul Brunei, skontaktowałem się z panem Frankiem Raymondem w sprawie kwoty pożyczki biznesowej w wysokości 250 000 USD. Wtedy powiedziano mi o zatwierdzeniu wnioskowanej kwoty pożyczki, po ponownym podjęciu ryzyka, ponieważ bardzo chciałem założyć firmę ku mojemu największemu zaskoczeniu kwota pożyczki została przelana na moje konto bankowe w ciągu 24 godzin bankowych bez żadnych stresów związanych z uzyskaniem pożyczki. Byłem zaskoczony, ponieważ padłem ofiarą oszustwa! Jeśli jesteś zainteresowany zabezpieczeniem jakiejkolwiek kwoty pożyczki i znajdujesz się w jakimkolwiek kraju, radzę skontaktować się z Panem Frankiem Raymondem poprzez email: frankraymondloaninvestment@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty