Fwd:

Witam,
Stowarzyszenie Promocji Artystów Wybrzeza ERA ART zaprasza na otwarcie
       wystawy malarstwa RAFAŁA DEMBSKIEGO
do galerii PROFILE w Gdyni, ul. Wojewódzka 7
dnia 11 lipca o godz. 18.00
Wystawę będzie można oglądać do dnia 9 sierpnia 2015r.
   Rafał Dembski ukończył PWSSP w Gdańsku, dyplom uzyskał w pracowni prof. Kiejstuta Bereźnickiego.
Uprawia twórczość w zakresie malarstwa olejnego, ściennego oraz pasteli.
Bierze udział w wystawach w kraju i za granicą.
Jak pisze o artyście znany malarz prof. Czesław Tumielewicz:
"Dembski jest malarzem perfekcjonistą umiejętnie godzącym detal z całością, impresjonistyczne uderzenie pędzla z gładkością powierzchni płótna. Jest tworcą czułym i delikatnym, obdarzonym talentem rysunkowym i kolorystycznym. Jego zróżnicowany warsztat malarski przypomina czasem prace Pankiewicza, Śliwińskiego czy Wyczółkowskiego..."
www:eraartprofile.pl
tel: 696 023 935
  zapraszamy.
  zaproszenie w załączniku
                                 Ewa Gołębiowska

Komentarze

  1. JAK BYŁEM CURE z ziołami
    Nazywam się Pani Tina Jose I zostały cierpiących na astmę, ja jechałem z nim w ciągu ostatnich 2 lat z narkotykami i inhalatora, ale wszystko, co kiedykolwiek chciał się pozbyć na stałe, dopóki nie został skierowany do dr Okosun dla mieszanki ziołowej on pomógł mi z nim potem wziąłem go do zaledwie jednego tygodnia teraz jestem sprawny fizycznie wszystko dzięki nim jest on jednym z najlepszych zielarza jeśli masz podobny problem zdrowotnych, takich jak astma, cukrzyca, choroby wrzodowej żołądka i innego STD skontaktować się z nim dzisiaj na email okosunjustice909@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty