Fwd: PD: Rodzinne warsztaty artystyczne


---------- Wiadomość przekazana dalej ----------
Od: <galeria.era-art@wp.pl>
Data: 31 sierpnia 2015 17:21
Temat: PD: Rodzinne warsztaty artystyczne

 Witam,

 Stowarzyszenie Promocji Artystów Wybrzeża ERA-ART zaprasza na
 rodzinne warsztaty artystyczne " Malarskie oflagowanie żaglowca"
 dnia 5 września w godz. 12.00 -15.30 na pokład "Daru Pomorza".
 W trakcie warsztatów stworzymy własny  niepowtarzalny systemem sygnalizowania   (podobny do tego, który jest na prawdziwych chorągiewkach sygnalizacyjnych) i      wykonamy  flagi o zaszyfrowanym znaczeniu.
 Warsztaty skierowane są do wszystkich chętnych którzy chcą twórczo i ciekawie  spędzić sobotnie popołudnie.
 Projekt jest dofinansowany przez Gminę Miasta Gdyni.
 www.eraartprofile.pl
 tel: 58 622 33 11, 511 931 672
           pozdrawiam serdecznie
                 Ewa Gołębiowska



Komentarze

  1. Cześć wszystkim,
    Nazywam się Ahmad Asnul Brunei, skontaktowałem się z panem Frankiem Raymondem w sprawie kwoty pożyczki biznesowej w wysokości 250 000 USD. Wtedy powiedziano mi o zatwierdzeniu wnioskowanej kwoty pożyczki, po ponownym podjęciu ryzyka, ponieważ bardzo chciałem założyć firmę ku mojemu największemu zaskoczeniu kwota pożyczki została przelana na moje konto bankowe w ciągu 24 godzin bankowych bez żadnych stresów związanych z uzyskaniem pożyczki. Byłem zaskoczony, ponieważ padłem ofiarą oszustwa! Jeśli jesteś zainteresowany zabezpieczeniem jakiejkolwiek kwoty pożyczki i znajdujesz się w jakimkolwiek kraju, radzę skontaktować się z Panem Frankiem Raymondem poprzez email: frankraymondloaninvestment@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty