Fwd: Wystawa malarstwa NOSTALGIA w TYGLU

    Stowarzyszenie Promocji Artystów Wybrzeża ERA ART zaprasza na
 wystawę malarstwa Wojciecha Strzeleckiego "NOSTALGIA"
 do lokalu artystycznego TYGIEL, ul. Abrahama 86, wejście od ul. Władysława IV
 w dniach od 29.04.2016 do 1.06.2016.
   Wernisaż dnia 28.04.2016 o godz. 19.00
   Dr hab. Sztuki Wojciech Strzelecki ukończył Wydział Architektury Politechniki Gdańskiej a następnie Wydział Malarstwa PWSSP W Gdańsku, dyplom w pracowni J. Zabłockiego. Od 1984r. pracuje w Katedrze Rysunku, Malarstwa i Rzeźby na Wydziale Architektury Politechniki Gdańskiej.
    Wystawa "NOSTALGIA" jest próbą zmierzenia się s czasem, czasem który płynie oddalając nas od przeszłości, zamazując jej obraz. Jest próbą zatrzymania czasu - kompilacją fragmentów prac Rodziców autora.
Wojciech Strzelecki bierze udział w wielu wystawach zbiorowych w kraju i za granicą
(Oslo, Paryż, Nowy Sącz, Druskienniki, itp. Wystawy indywidualne to: Sundsvall - Szwecja, galeria Zapiecek - Warszawa, Grenaa - Dania, Osnabruck - Niemcy, Sztokholm - Szwecja i inne
www:eraartprofile.pl
tel: 58 622 33 11
   Zapraszamy...
     Ewa Gołębiowska

Komentarze

  1. JAK BYŁEM CURE z ziołami
    Nazywam się Pani Tina Jose I zostały cierpiących na astmę, ja jechałem z nim w ciągu ostatnich 2 lat z narkotykami i inhalatora, ale wszystko, co kiedykolwiek chciał się pozbyć na stałe, dopóki nie został skierowany do dr Okosun dla mieszanki ziołowej on pomógł mi z nim potem wziąłem go do zaledwie jednego tygodnia teraz jestem sprawny fizycznie wszystko dzięki nim jest on jednym z najlepszych zielarza jeśli masz podobny problem zdrowotnych, takich jak astma, cukrzyca, choroby wrzodowej żołądka i innego STD skontaktować się z nim dzisiaj na email okosunjustice909@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty